1η θέση για το Μενοίκιο στην "Αγροανέλιξη 2022"!

Το πρόγραμμα αγροδιατροφικής επιτάχυνσης «Αγροανέλιξη-Farm2Product 2022», που υλοποιείται από τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), υποστηρίζει καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και πρωτοβουλίες στον αγροτικό τομέα. Το πρόγραμμα, πιο αναλυτικά, αφορά σε αγροδιατροφικές επιχειρήσεις στοχεύοντας στη διαμόρφωση μιας νέας επιχειρηματικής νοοτροπίας στον κλάδο, καθώς και στην ανάπτυξη νέων διαφοροποιημένων προϊόντων διατροφής μέσα από βιώσιμες επιχειρηματικές προσπάθειες.

Η συμμετοχή μας στο «Αγροανέλιξη-Farm2Product 2022» στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία, αφού καταφέραμε να λάβουμε την 1η θέση ανάμεσα στους 52 συνολικά συμμετέχοντες! Έπειτα από μία διαδικασία αξιολόγησης, στην οποία αρχικά ξεχώρισαν 12 από τις 52 συμμετοχές και επιβραβεύτηκαν, το Μενοίκιο, λαμβάνοντας μέρος σε σεμινάρια και mentoring από καταξιωμένους επιστήμονες του χώρου των τροφίμων, κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή του προγράμματος με το νέο προϊόν Βιολογικό Παγωτό Κατσικίσιο Κεφίρ!

Με αφορμή τις αυξημένες πωλήσεις του κατσικίσιου κεφίρ, εμπνευστήκαμε το βιολογικό κατσικίσιο κεφίρ παγωτό στοχεύοντας σε μία νέα αγορά για εμάς – την κατάψυξη. Κατσικίσιο βιολογικό γάλα, κατσικίσια κρέμα γάλακτος, ζάχαρη, άμυλο και βιολογικό κατσικίσιο κεφίρ Μενοίκιο τα συστατικά του νέου μας προϊόντος. Όλα αυτά φυσικά ….. παγωμένα!!!

Πρόκειται για ένα νέο και καινοτόμο προϊόν που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά σύντομα, ενόψει και της καλοκαιρινής περιόδου. Ένα προϊόν με χαρακτηριστικό πλεονέκτημα την ποιότητα και υψηλή διατροφική αξία για τον ανθρώπινο οργανισμό, αφού συνδυάζει το βιολογικό με το κατσικίσιο. Σε συσκευασία των 150 g αποτελεί μία δροσερή λύση για την ανάγκη κατανάλωσης παγωτού και προσφέρει ταυτόχρονα τα ευεργετικά στοιχεία της καλλιέργειας κεφίρ.

Το  Βιολογικό Παγωτό Κατσικίσιο Κεφίρ από το Μενοίκιο, κρίθηκε και έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στο διαγωνισμό στη βάση του Επιχειρηματικού Οδηγού και του Πλάνου Δράσης Νέου Προϊόντος από την εταιρεία, με κριτήρια όπως η ανάλυση SWOT, το Μίγμα Μάρκετινγκ, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, το Πλάνο Πωλήσεων – Εξαγωγών, το Πλάνο Δημιουργίας του νέου προϊόντος, καθώς και τα Business Model Canvas και Unique Selling Proposition.

Περισσότερα άρθρα μας: